Aanstaande evenementen

Maximaal aantal deelnemers 30
Clinic Acrogym gegeven door United Amstelveen
Beste Leden,

Voor de turn meiden en jongens is er op dinsdag 16 Mei 2023 een Clinic Acrogym. Dit is geheel verzorgd door SV IVO.

Let op! Er is twee keer één uur beschikbaar en er kunnen maar 30 kinderen meedoen! Daarnaast is het natuurlijk mogelijk om je eigen training te volgen mocht je niet willen mee doen. Inschrijven is mogelijk tot zondag 14-5-23.

Het wordt gegeven door United Amstelveen. De trainers geven les aan de wedstrijdteams van United en doen zelfs wedstrijden op hoog niveau binnen Europa. Hoe gaaf is dat!

Wat is acro? Acro is een mix van dansen en turnen waarbij je op muziek verschillende oefeningen met elkaar laat zien.

Doe jij ook mee? Meld je dan nu aan!

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Maximaal aantal deelnemers is bereikt
Aantal inschrijvingen: 34 deelnemers
Maximaal aantal: 30 deelnemers